התחברות הרשמה

למה לחיילים אסור להירדם בתחבצ?

4 ביוני 2023, 08:14
תחבורה ציבוריתאוטובוסיםחייליםנסיעה    
4 תשובות
? ממתי זה
אנונימי
כי צריך להיות תמיד ערני לסביבה למקרה שיגיע מחבל
~
~גרי המבורגרי~
כדי להיות תמיד בכוננות שמשהו יקרה ושכלום לא יפתיע אותם
ו
וודי חמודי
אמורים לשמור על כוננות
N
Narcissus
באותו הנושא:
יש משהו שאני לא מבינה, אם מחזירים תחבצ ולא מסכימים לחיילים לנסוע בו איך רוצים שנגיע?
בפסח חיילים נוסעים בתחבצ בחינם?
למה חיילים נוסעים לבסיס בתחבצ ולא באוטו?
לחיילים מותר לנסוע בתחבץ על אזרחי בחינם עם זוזו?
חיילים נוסעים בתחבצ בחינם בסופש?
איך אפשר להסתדר עם זוגיות שאתם גרים רחוק אחד מהשני ולאחד אסור לנסוע בתחבצ לבד?
בתור חיילת, אסור לי לישון בתחבצ?
זה נכון שאסור לנסוע בתחבצ?
חיילים החוגר עדיין עובר לכם בתחבץ?
חיילים ממורמרים אתם שמים 2 אוזניות בתחבצ?
צריך עזרה עם תחבצ דחוף, מי שמבין בתחבצ שיגיב