5 תשובות
לא מסתדרים .. זו לא זוגיות כי אי אפשר להיפגש ודרך הטלפון זה לא באמת אמיתי .. אז עד כמה שזה כואב פשוט מנתקים קשר ומחכים לגדול
קשה מאוד, אבל מאמינה שאפשרי.
אולי עדיף לא להיות בזוגיות טם אתה בגיל שלא מרשים לך לנסוע בתחבצ לבד? זאת רק דעתי
תנסו להיפגש אצל זה שלא יכול לנסוע אני מניחה
תנסו להיפגש אצל זה שלא יכול לנסוע אני מניחה
אנונימית
השני נוסע כשהוא יכול
שיחות וידיאו
שיחות רגילות
הרבה בצאט
שיחות וידיאו
שיחות רגילות
הרבה בצאט
אם לאחד לא מאפשרים לנסוע לבד כנראה אתם קטנים מדי
באותו הנושא: