4 תשובות
אחרי שבוע וחצי שבועיים, זה עדיין כאב אבל אפשר לשים
עדיף לא לגעת איזה חודש ורק לטפל בו כי אם תדע אז מלא בלאגן וסתם חרא אז תתאפק עם האוזניות שים אחת
אנונימית
אני אחריי שבוע כבר התחלתי לשים ולא כאב לי. אני ממליצה פשוט לנסות מידי פעם ומתי שזה מפסיק ליכאוב לך אתה כבר יכול לשים אוזניות.
אני עשיתי לפני כמעט שלושה שבועות ואני עדיין לא שמה למרות שזה כבר לא ממש כואב אז אני בטוחה שאפשר אבל עדיף לשים כשכבר בכלל בכלל לא כואב