6 תשובות
איזה טיפשי. זה עגיל. הוא יכול לעמוד ויכול לשכב, מה זה משנה? לא הופך אותך לפחות או יותר גבר. לא, החור לא התרחב.
כנראה החור גדול יותר
אני חושבת שאפשר לסדר את זה אל תדאג
אני חושבת שאפשר לסדר את זה אל תדאג
זה הכי יפה למטה לדעתי, לכי אל מי שעשית אצלו ותשאלי למה זה קורה
רק אני חושבת שזה ממש לא משנה
שואל השאלה:
מי שרשם שזה יותר גבר או פחות מה קשור מי מדבר על זה בכלל פשוט אני חושב שלבנים זה יותר יפה
מי שרשם שזה יותר גבר או פחות מה קשור מי מדבר על זה בכלל פשוט אני חושב שלבנים זה יותר יפה
זה לא כזה משנה זה ממש דומה עם זה ממש מפריע לך אולי תדבר עם מי שעשה לך את העגיל ואולי הוא יתן לך עצה
באותו הנושא: