3 תשובות
תבקשי טלפון מעפן אחד שאפשר להחליף, ותגידי להם שאם את שומרת עליו במשך חודשיים בערך הם ייקנו לך אייפון.

חוץ מזה אייפון זה טלפון ממש ממש שביר, הוא עשוי מזכוכית עדיף שתלכי על גאלקסי 3 או נקסוס 4 הם טלפונים ממש ממש טובים ולא צריך רק מותגים.

בהצלחה חמודה y (^_^)y
שואל השאלה:
תודה רבה ממש עזרת לי:)
תני לה הצע שאת יודעת שהם יאמינו לך שתהיי אחראית או תבטיחי להם שתהיי אחראית. ככה זה עבד לי עם אימא שלי שקנתה לי גלקסי