7 תשובות
אני בת, וזה לא קשור לחיבור כי לא בקשו להתחבר אליהם
בקשו לא להיות גזענים
בקשו לא להיות גזענים
"אנשים נוטים לא להתחבר לאנשים ששונים מהם" זה לא מדויק, אלא לאנשים שלא מוכרים להם וזרים להם. זה לא בהכרח נוגע לשוני אלא יותר לחוסר היכרות של אותם אנשים עם העדה. זה פער שניתן לגשר עליו כמובן אבל לרוב אנשים בעלי תפיסות גזעניות לא יכולים להביא את עצמם לפתירת החסם הזה ולגשר על הפער בגלל מגבלה כזו או אחרת בתפיסה שלהם כלפי העדה
^לחלוטין
זה לא טבעי זה בעיה במוח^
כי הם ישראלים
בגלל שהם נראים להם שונים בגלל הצבע עור והם מרגישים לא בנוח
^ אני נחנקק אמאלה ואי מים
באותו הנושא: