15 תשובות
זה משתנה מאחת לאחת
מעדיפה חתיך ביישן
ביטחון
זה תלוי
אני אוהבת גם וגם
שילוב של שניהם תודה
תלוי כמה ביישן
אצלי זה ככה
שהיה עם ביטחון איתי אבל שלא היה לו יותר מידי מעליי ושאם הוא רוצה אותי שיציע לי בלי פחד, ושהיה בשיין בכללי זה חמוד יותר,אבל שידבר איתי הרבה
אנונימית
אני מעדיפה בנות, אבל באופן כללי יש משהו בביישנות שגורם לי להרגיש יותר בנוח, ומסקרן אותי יותר.
עם ביטחון
ביטחון, מתה על זה שהוא יודע מה הוא שווה מה הוא רוצה ולא מתבייש
נירא לי עם ביטחון כי פעם הגבר פשוט ברח מהדייט ברו
אני האמת קצת ביישן, אני רואה שכן יש לי סיכוי למרות הכל
אנונימי