9 תשובות
לא... לא חושבת. ביטחון עצמי זה דבר מאוד חשוב (לפחות אצלי בגבר כן)
לא
לא
אנונימית
כן. במידה והוא יהודי ובריאי פיזית ונפשית ואדם טוב בעל לב טוב ברור שכן, לא אשלול על ביישן או חוסר ביטחון.
כן
אנונימית
אולי
ברור, זה אפילו די מוסיף בעיניי.
ברור שכן, אבל כל עוד שזה רק שנינו הוא פתוח ויש קשר טוב
אנונימית
לא, ביטחון עצמי זה הדבר שהכי חשוב לי בגבר שלי
אנונימית
באותו הנושא: