5 תשובות
שואל השאלה:
וגם כן כל המחירין עלו ואי אפשר לאכול במחירים נורמליים כמו פעם אפילו שלא לדבר על להשכיר דירה ולשלם על חשמל ומים וכל זה
וגם כן כל המחירין עלו ואי אפשר לאכול במחירים נורמליים כמו פעם אפילו שלא לדבר על להשכיר דירה ולשלם על חשמל ומים וכל זה
אנונימי
זה לא עלוב ומי שאומר את זה סתם צעיר שלא יודע על מה הוא מדבר, או זקן בטירוף שלא מבין את האינפלציה והמצב עם הדירות כיום.
גם להישאר בבית בגיל 26-27 זה נורמלי לחלוטין בימינו. אני בן 22 ואין לי חבר אחד שיצא מהבית
גם להישאר בבית בגיל 26-27 זה נורמלי לחלוטין בימינו. אני בן 22 ואין לי חבר אחד שיצא מהבית
בכנות זה סתם מפוזות וטיפשות לצאת מהבית מהגיל הזה ומיותר. הרוב עוזבים כי זה נראה להם מגניב לעזוב את הבית של ההורים .
לגטימי לגור עם ההורים גם עד גיל 25
לגטימי לגור עם ההורים גם עד גיל 25
כי מחפשים להיות עצמאיים כבר ולא חושבים רחוק
עדיף להשאר בבית של ההורים ולחסוך כסף בצד
עדיף להשאר בבית של ההורים ולחסוך כסף בצד
במיוחד במדינה הזאת שזה בלתי אפשרי למצוא דירה
באותו הנושא: