12 תשובות
שהם דאמ אס
אנונימית
שאין אנשים שבאמת מגדירים את עצמם ככה, רק טרולרים.
צריך לאשפז אותם
אנונימית
לא יודעת שכל טחד יעשה מה שהוא רוצה
מנותקים מן העולם ,
כמו אלה שמגדירים את עצמם לא לפי איברי המין שלהם.
חולי נפש בקיצור...
חולי נפש בקיצור...
כמגדר ולחשוב שאתה חיה זה שני דברים שונים
שיהנו. לא מפריע לי.
שיחקתי אמת או חובה אתמול והייתי צריך להגדיר את עצמי בתור מטאטא
ולגבי הכלבים פשוט מוזר רצח
ולגבי הכלבים פשוט מוזר רצח
אנונימי
לא הגיוני בעליל
ודי לקשר את זה לטרנסג'נדרים
ודי לקשר את זה לטרנסג'נדרים
שזה מטומטם
מוזר
אבל שיעשו מה שטוב להם
לא כזה אכפת לי אם זה לא קשור אליי
אבל שיעשו מה שטוב להם
לא כזה אכפת לי אם זה לא קשור אליי
באותו הנושא: