12 תשובות
וואו!!! זה כאילו לקחת את מה שאני חושבת ועשית לזה העתק הדבק..
אני חושבת כמוך.. הכל טוב עד שעושים דברים קיצוניים
לפי דעתי זה חסר היגיון שלמישהו יש דעה פוליטית אחת, הרי יש כל כך הרבה נושאים וזה קצת לא הגיוני להתחבר לדעה פוליטית אחת במאה אחוז מהנושאים.
כל אחד בשלו יחיה
רבים מחבריי הם שמאלנים
שהם חושבים לא חכם בכלל
רק ימנייםם
רק ימנייםם
אני אישית לא אוהבת קיצוניים לא שמאלי ולא ימני
עדיף מרכז
עדיף מרכז
אנונימית
לא חכמים כמו שהם חושבים
אנונימית
מסכים
שהם אנשים עם דעות פוליטיות?
אני שמאל מרכז ואני חושב אותו דבר על ימנים
אני מחכה כבר ליום שהדעות האנטי יהודיות שלהם יצאו מחוץ לחוק.
באותו הנושא: