24 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה לא שוטים זה פשוט בקבוק קטן של 50 מל עם אקסל
אבל זה לא שוטים זה פשוט בקבוק קטן של 50 מל עם אקסל
ראש טוב.
שואל השאלה:
ואם זה לא עשה כלום?
ואם זה לא עשה כלום?
למות.
ערבבת משקה אנרגיה עם אלכוהול ?????
שואל השאלה:
אממ כן? לא הייתי אמורה?
אממ כן? לא הייתי אמורה?
בן דוד שלי מת מזה לא ממליץ בכלל
אנונימי
לא יותר מידי, תשתי בהדרגה אבל, כמה שלוקים ולחכות 15 דקות שלא בטעות תשתי יותר מידי
אל תשתי את זה זה לא בריא לך בגיל הזה
הערבוב של קפאין עם אלכוהול הוא מסוכן מאוד ולא מתאים בטח שלא לילדה בת 13
שואל השאלה:
^^כן שתיתי את זה במשך שעתיים לפחות כי גם התקלחתי באמצע
^^כן שתיתי את זה במשך שעתיים לפחות כי גם התקלחתי באמצע
שואל השאלה:
אף אחד לא אמר לי את זה שאסור
אף אחד לא אמר לי את זה שאסור
למה אנשים פה נותנים לה עצות איך לשתות וכמה? היא לא צריכה ולא אמורה לשתות אלכוהול עם ריכוז כל כך גבוה ועוד מעורבב עם משקה אנרגיה בגיל הזה בכלל. בבקשה תניחי את זה בצד ותקראי באינטרנט לפני שאת שותה סתם ככה. אכלת משהו לפני ששתית ?
שואל השאלה:
לא כל כך
לא כל כך
מישהו איתך? מישהו יודע שאת שותה כרגע או שאת לבד?
שואל השאלה:
אף אחד לא יודע ששתיתי
אף אחד לא יודע ששתיתי
טוב תקשיבי לי, קודם כל אלכוהול עם 40% זה המון ואפילו אנשים מבוגרים ומעל גיל 18 לא שותים את זה בפזיזות כזאת. לפני ששותים אלכוהול עם כזאת רמת ריכוז גבוהה *חייב* לאכול משהו שומני לפני כדי שהספיגה של האלכוהול תהיה איטית יותר והגוף לא יקבל שוק. לא מערבבים משקאות אנרגיה עם אלכוהול *בכלל!!!!* זה מסוכן מאוד כשקפאין פוגש באלכוהול ובבקשה אני מבקשת ממך באמת מדאגה להפסיק לשתות ובטח מבלי לדעת את כל הדברים האלה ומבלי שאף אחד יודע. אם את לא רוצה לגמור עם הרעלת אלכוהול בבקשה תניחי את זה בצד ותקראי באינטרנט. אני ממליצה לך לא לשתות בכלל זה הורס את הכבד וסתם לא בריא בכלל את לא צריכה את זה
שואל השאלה:
הלחצת לי תחיים עכשיו
הלחצת לי תחיים עכשיו
אני שמחה שהצלחתי לעזור ובבקשה בפעם הבאה אל תהיי פזיזה כל כך לגבי הדברים האלה כי מדובר בגוף ובבריאות שלך בסופו של דבר.
שואל השאלה:
יותר בכיוון של לגרום לי לחשוב שמחר אני הולכת למות
יותר בכיוון של לגרום לי לחשוב שמחר אני הולכת למות
שואל השאלה:
למרות שתכלס אני לא מרגישה אפילו סחרחורת זה לא השפיע עליי בשיט
למרות שתכלס אני לא מרגישה אפילו סחרחורת זה לא השפיע עליי בשיט
חחח סליחה על התקיפות אבל הבהלת אותי מאוד.. את תהיי בסדר גמור אם את עדיין בראש צלול אני מקווה
שואל השאלה:
אני לא מסטולה את יכולה לענות לי בפרטי?
אני לא מסטולה את יכולה לענות לי בפרטי?
זו כמות קטנה - בגדול המטבוליזם בשמיים בגיל כזה ככה שאת לא בהכרח אמורה להרגיש משהו
באותו הנושא: