8 תשובות
40
ואן גוך זה צייר נשמה
אנונימית
כן
40 בערך
הכי טעים אננס
40 בערך
הכי טעים אננס
כן זה וודקה רגילה אבל בוודקה עם טעמים יש 35% וב ואן גוך רגיל יש 40%
לא 40, 35%
שואל השאלה:
אוקיי... טוב לדעת
אוקיי... טוב לדעת
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שיש לי עוד שאלה... טעמתי אצל חברה שלי משהו והיה לזה טעם של מייפל כזה, משהו מדהים... מה זה היה לדעתכם?
האמת שיש לי עוד שאלה... טעמתי אצל חברה שלי משהו והיה לזה טעם של מייפל כזה, משהו מדהים... מה זה היה לדעתכם?
אנונימית
אהה אז כן 40% פשוט הרבה רשמו שזה טעים.
באותו הנושא: