8 תשובות
ואן גוך זה צייר נשמה
אנונימית
כן
40 בערך
הכי טעים אננס
כן זה וודקה רגילה אבל בוודקה עם טעמים יש 35% וב ואן גוך רגיל יש 40%
לא 40, 35%
שואל השאלה:
אוקיי... טוב לדעת
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שיש לי עוד שאלה... טעמתי אצל חברה שלי משהו והיה לזה טעם של מייפל כזה, משהו מדהים... מה זה היה לדעתכם?
אנונימית
אהה אז כן 40% פשוט הרבה רשמו שזה טעים.