6 תשובות
^^אני חושבת שברגע שתרגישי מספיק בשלה בחומר, וש-3 יחל מתמטיקה זה ממש ממש קל לך, רק אז תעלי.
אל תעשי בחירות בזמן שאת לא בטוחה ושלמה איתן במאה אחוז. תראי עד כמה את שולטת בחומר של 3 יחל.
אל תעשי בחירות בזמן שאת לא בטוחה ושלמה איתן במאה אחוז. תראי עד כמה את שולטת בחומר של 3 יחל.
עדיף שבכיתה יא תעלי בשניהם. הקושי העיקרי בתיכון הוא תכנון זמן נכון, וברגע שאת מתכננת את הזמן שלך נכון ויכולה לעשות דברים במקביל ואת עוברת עוד מכשול ועוד מכשול, את תצליחי להגיע ליעד שלך. 4 יחל מתמטיקה יותר קשה מ3, יש לי חברה שעלתה מ3 ל4 ואני כל כך אוהבת את הנחישות שלך שאת רוצה לעלות.
מאמינה בך שבעזרת השם תעלי ותוכיחי לעצמך את זה :)
מאמינה בך שבעזרת השם תעלי ותוכיחי לעצמך את זה :)
שואל השאלה:
תודה רבה לךך
תודה רבה לךך
אנונימית
חחח אני השנה בכיתה יב עוד שנייה מסיים ואני אפילו לא חשבתי לעבור ל5 יחידות אנגלית אבל כן עשיתי 4 ובמתמטיקה 3 תאמת אם את חיובית ויש לך רצון לעבור ואת מקפידה ללמוד את יכולה.
קשה אבל הקטע הוא ללמוד.
את יכולה לנסות מקסימום תעשי הפוך קודם אנגלית ואז מתמטיקה או שניהם
קשה אבל הקטע הוא ללמוד.
את יכולה לנסות מקסימום תעשי הפוך קודם אנגלית ואז מתמטיקה או שניהם
שואל השאלה:
אני חושבת שיש לי מספיק שכל ורצון לעלות , בנוסף אני רק בזמן האחרון התחלתי להבין את החומר של שלוש ועדיין קצת קשה לי בגלל זנ אני לא יודעת מה לעשות
אני חושבת שיש לי מספיק שכל ורצון לעלות , בנוסף אני רק בזמן האחרון התחלתי להבין את החומר של שלוש ועדיין קצת קשה לי בגלל זנ אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
תראי ב-4 יחידות מתמטיקה זה כבר נושאים אחרים וזה יותר מאתגר מין הסתם. אבל אם את מרגישה שהציונים שלך מתאימים לזה ושאת עצמך מסוגלת לזה - ממליצה לך לעלות, ברגע שאת מרגישה שקיים יכולת ורצון לכך, שווה לנסות.
לגבי אנגלית זה לחלוטין אפשרי לשלב, זה פשוט מצריך מעצמך תרגולים בכל יום וכן השקעה. כל הכבוד לך על הרצון! שיהיה בהצלחה גדולה
לגבי אנגלית זה לחלוטין אפשרי לשלב, זה פשוט מצריך מעצמך תרגולים בכל יום וכן השקעה. כל הכבוד לך על הרצון! שיהיה בהצלחה גדולה
באותו הנושא: