התחברות
הרשמה
הגיוני להרגיש רע לגבי החיים ולהיות אדישה לגביהם במקביל?
31 במאי 2023, 00:15
מצב רוח
התנהגות
אדישות
דיכאון
נפש
3 תשובות
בטח
H
Hidden Secrets
כן
trangely$
ברור
H
Heartless_
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שאני מסוגל לנתק קשר עם אנשים כלכך מרכזיים בחיים שלי בלי להרגיש כלום?
הגיוני שכדורי דכאון גורמים להרגיש כאילו אינלי בעיות בחיים?
אני אמורה לקבל מחזור עוד ארבעה ימים, הגיוני שכבר התחלתי לא להרגיש כלכך טוב? מיגרנות,בחילות,כאבים בבטן ובגב התחתון.
זה הגיוני שאף פעם לא טעיתי לגבי אינטואיציה או הרגשה שהייתה לי לגבי בן אדם כלשהו?
הגיוני להרגיש כאב פיזי בגלל כאב נפשי?
הגיוני להרגיש גיי במשך המון זמן ופתאום להרגיש בי
זה הגיוני שאני חסרת ביטחון לגביי האופי שלי להיות עם ביטחון לגבי המראה שלי
קיבלתי מחזור לפני שנתיים ורק בתקופה האחרונה התחלתי להרגיש חלשה וכאבי גב תחתון ובטן זה הגיוני?
זה הגיוני שאני אוהבת להיות לבד ולא להרגיש לבד ?
הגיוני שלפעמים אני אוהבת להרגיש מדוכאת?
אני אובססיבי לגבי לא להיות אובססיבי לגבי מישהי, זה הגיוני?