7 תשובות
כן ברור
כן זה הגיוני וזו חוזקה טובה ויכול לעזור לך מלא
הגיוני
גם אני ככה
כן, מה גם שזה עדיין יכול לקרות אז שום דבר לא בטוח. אבל יפה אינטואיציה נשית במיטבה (;
זה טיפה קריפי... אבל זה מגניב
כן זה הגיוני לגמרי גם אני ככה בדרכ
זה אומר שאת שופטת אופי טובה