3 תשובות
תשמעי במשיכה יש שני צדדים פנימית וחיצונית
אם הבן אדם נמשך אלייך פנימית ברוב המקרים החיצוניות לא מפריע וגם אם כן יפריע לו , כל אחת יפה בדרך שלה כולן יפות!
זה תלוי אם הוא ימשך לאיך שאת נראת
יכול להיות שכן ויכול שלא כול אחד טעם שונה
כם אם לא מקווה שהוא יגיד את זה יפה ואל תקחי קשה
שואל השאלה:
זה לא בקטע רומנטי
אנונימית
באותו הנושא: