התחברות
הרשמה
הייתי במסיבה וראיתי מישהו ממש חמוד לא דיברנו יצרנו קצת קשר עין
מצאתי את האינסטגרם שלו, יהיה קצת סטוקרי לשים לו עוקב עכשיו?
3 ביולי 2021, 00:04
התחלות
מבטים
מסיבה
4 תשובות
למה פשוט לא ניגשת אליו?
ה
הקינג של הסטיפס
ואיך הגעת אליו לאינסטגרם
ה
הקינג של הסטיפס
טיפה אבל את יכולה
ט
טובבבבב
קצת אבל בקטנה
D
Daniiik
באותו הנושא:
התנשקתי עם מישהו מהשכבה שלי במסיבה והיה ממש כיף והוא חמוד ממש
הייתי באיזה מסיבה וראיתי איזה מישהי..המשך בפנים!
הייתי אתמול במסיבה וראיתי מישהו ממש חתיך מצאתי אותו באינסטגרם ועקבתי והוא שאל אותי איך מצאתי אותו. פדיחה רצח מה להגיד לו
הייתי אתמול במסיבה וראיתי מישהי ממש יפה שנראתה חמודה אז ניסיתי להתחיל איתה ודיברנו שם הכל זרם ואז ביקשתי את המספר שלה
היום הייתי ביום התנדבות מהבית ספר, היו שם עוד כמה בתי ספר וראיתי מאיזשהו בית ספר מישהו ממש חמוד. ישר סיפרתי לחברות שלי
הייתי אתמול במסיבה וראיתי מישהו ממש חתיך מצאתי אותו באינסטגרם ועקבתי והוא שאל אותי איך מצאתי אותו. פדיחה רצח מה להגיד לו
הייתי במסיבה וחזרתי ויש לי צפצופים מעצבנים באוזן, לעוד מישהו זה קרה?
הייתי אתמול במסיבה והכרתי מישהו ורקדנו ודיברנו קצת והוא ביקש את המספר שלי ונתתי
הייתי אתמול במסיבה והכרתי מישהו ורקדנו ודיברנו קצת והוא ביקש את המספר שלי ונתתי
אוקיי הייתי במסיבה והיה שם מישהו זה קצת ארוך אז מי שיש לו כוח שיכנס
הייתי עם מישהו במסיבה לפני כמה ימים