4 תשובות
הכל בסדר מתמטיקה זה מקצוע קשה וזה נורמאלי לגמרי שהתחיל להיות קשה יותר ולא משנה מה תקבלי תזכרי שזה רק ציון וזה לא מה שמאפיין אותך
שואל השאלה:
אין לנו מועד ב בבית ספר
אין לנו מועד ב בבית ספר
אנונימית
הייתי גם כמוך ובכיתה י התחלתי לקבל ציונים גרועים ואז לקחתי את עצמי בידיים ולמדתי טוב
זה לא נורא, רק פעם אחת, אם את כבר נחשבת לטובה במתמטיקה אני בטוחה זאת יכולה להשקיע ולהשתפר.
באותו הנושא: