4 תשובות
תזכירי לעצמך את זה שעשית את מה שאת יכולה יהיה בסדר אל תדאגי
שואל השאלה:
אבל מה שעשיתי יכול לא להספיק לי ואז אני אתאכזב מעצמי במיוחד שזה מתמטיקה וזה חשוב
אבל מה שעשיתי יכול לא להספיק לי ואז אני אתאכזב מעצמי במיוחד שזה מתמטיקה וזה חשוב
תהיי אופטימית,עשית את הכי טוב שלך והציון אומנם חשוב אבל זה לא משקף באמת את המאמצים שהשקעת.
מה שחשוב זה שאת בטוחה בעצמך שאת יודעת את החומר ושאת יודעת שעבדת קשה והצלחת.
מה שחשוב זה שאת בטוחה בעצמך שאת יודעת את החומר ושאת יודעת שעבדת קשה והצלחת.
מבינה אותך אבל הכי חשוב לנסות להזכיר לעצמך שעשית מה שיכולת ושהעיקר שניסית לפחות
ואני מאמינה שיהיה בסדר בסוף
ואני מאמינה שיהיה בסדר בסוף
באותו הנושא: