3 תשובות
סביר להניח.
אני חושבת שכן
בכללי, נהגים צריכים לפעול בהתאם לחוק ולתקנות התעבורה
אם שוטר תופס אותך נוסעת בלי מלווה, זה עשוי להוות עבירה תחת החוק
זה עשוי להוביל לקבלת דוח עבירה ולהשפעה על רישיון הנהיגה שלך. אבל ההחלטה הסופית בנושא תלויה בכמה גורמים, כמו המצב הספציפי, הנהג והשוטר
באותו הנושא: