5 תשובות
ביי ביי רישיון
שלילה חודש כל טעות הכי קטנה של נהג חדש הוא מקבל שלילה חודש כנל גם על מהירות נהיגה בשכרות וכדומה
שלילה מידיית
והצעיר נקרא נהג חדש לא נהג צעיר יש בזה כמה הבדלים חוקתיים
והצעיר נקרא נהג חדש לא נהג צעיר יש בזה כמה הבדלים חוקתיים
שלילה
שלילה
באותו הנושא: