לילדה מהכיתה שלי לא היה כסף לקנות קולה אז היא ביקשה ללוות ממני שמונה שקלים, ונתתי לה, יום אחרי זה שאלתי אותה אם יש לה את השמונה שקלים והיא אמרה שהיא שכחה ותביא לי מחר. אחרי זה היא שכחה מזה וכבר עזבתי את זה. (היא באמת שכחה היא לא קמצנית או משהו חחח)
היום היא לוותה לי כסף לבקבוק מים שעלה 14 שח ואמרה לי שאני אזכור להחזיר לה 14, זה בסדר להגיד לה שאני יכולה להחזיר לה 6 במקום שהיא תחזיר לי מפעם שעברה?