5 תשובות
היה לי גם אינפקציה רצינית ולא הורדתי את העגיל משחת עיינים ולסובב את העגיל ממש עוזר
שואל השאלה:
כנראה לא חיטאתי טוב באיזשהו שלב והתחילה שם אינפקציה ויורד דם ומוגלע , מתחיל להיות פחות או יותר רציני , השתמשתי גם בשמן עץ התה וזה לא עוזר..
לגבי המשחת עיניים זה סינטומיצין ?וצריך לקנות אותה עם מרשם לא?
כנראה לא חיטאתי טוב באיזשהו שלב והתחילה שם אינפקציה ויורד דם ומוגלע , מתחיל להיות פחות או יותר רציני , השתמשתי גם בשמן עץ התה וזה לא עוזר..
לגבי המשחת עיניים זה סינטומיצין ?וצריך לקנות אותה עם מרשם לא?
כן אבל זה לא בעיה תלך לרופא הוא יביא לך ישר
אתה לא אמור להוריד את העגיל! עם הרופא אמר לך לקחת אנטיביוטיקה אז תיקח אבל אין צורך להוריד את העגיל.. תמשיך לחטות את זה 3 פעמים ביום עם מי מלח ושים סיטומצין זה יעבור..
שואל השאלה:
אפשר לקנות מי מלח בסופר פארם לפי מה שהבנתי מישהו יודע איזה סוג עדיף?
אפשר לקנות מי מלח בסופר פארם לפי מה שהבנתי מישהו יודע איזה סוג עדיף?