9 תשובות
אה אתה בסטיפס אתה אומר שיש לך חיים
שואל השאלה:
^^אני לא חושב שזה בסדר לקבוע בשביל אנשים אחרים מה הם.
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני לא חושב שזה בסדר לקבוע לאנשים אחרים מה הם.
אנונימי
חרדי הוא לא
שואל השאלה:
אף אחד?
חבל
אנונימי
חילול השם נוראי.
נורא. לא שמעתי על זה בכלל עד עכשיו.
יש שם מלא מלא מלא לשון הרע ורכילות
חוסר צניעות
חילול השם
לא שומרים שם שבת

כנראה פייק ניוז
שואל השאלה:
עכשיו שעבר זמן..
מי שענה,
דעתכם השתנתה?
אני באמת אשמח לדעת
אנונימי
טוב בגלל שאתה מאוד רוצה אני אענה. אני לא רואה האח הגדול אבל האח הגדול זה לא מקום לחרדי חד משמעית. הוא בא מחברה חרדית אבל חרדי זה מישהו שחרד לדבר השם וללכת למקום כזה זה לא להיות חרד לדבר השם.
אנונימי