7 תשובות
לא
מעלה
אלא עם כן אתיופית שאז זה פחות לטעמי סליחהה
אלא עם כן אתיופית שאז זה פחות לטעמי סליחהה
אנונימי
לי אישית כן
שואל השאלה:
אנלא אתיופית אבל מה הבעיה באתיופית
אנלא אתיופית אבל מה הבעיה באתיופית
אנונימית
מעלהה
ממש לא.
אבל סתם שאלה.
איך את שחורה אם את לא אתיופית? זה מעניין
אבל סתם שאלה.
איך את שחורה אם את לא אתיופית? זה מעניין
זה תלוי באים שאת נראית. יש כאלה שיתאים להן שחום יותר ויש כאלה שפחות
אנונימי
באותו הנושא: