33 תשובות
אם היא לא עסוקה וסתם לא עונה אז זה כן מוריד
שואל השאלה:
השאלה היא אם עכשיו אתה שולח הודעה, והיא ישר עונה לך . זה מוריד או לא ?
השאלה היא אם עכשיו אתה שולח הודעה, והיא ישר עונה לך . זה מוריד או לא ?
אנונימית
אם היא תמיד תמיד עונה ישר אז זה מוריד כי זה מראה שהיא לא עושה כלום עם עצמה או שהיא חייבת תמיד להיות זמינה וזה לא טוב לדעתי.עונים כשיכולים
לא, להפך. מי אוהב שמסננים אותו או שלוקח שעה לענות?
אתה אומר את זה ? אל תקשיבי לו
שמעי כמו שלחלק מהבנות זה מוריד גם לחלק מהבנים
שמעי כמו שלחלק מהבנות זה מוריד גם לחלק מהבנים
שואל השאלה:
יואו איזה פאדיחה אז עכשיו מישהו שאני מדברת איתו רשם לי שהוא קם עכשיו, וישר עניתי :(
יואו איזה פאדיחה אז עכשיו מישהו שאני מדברת איתו רשם לי שהוא קם עכשיו, וישר עניתי :(
אנונימית
אם בזמנים שאין לה מה לעשות היא עונה ישר זה מעלה,גם אם יש לה מה לעשות והיא עונה ישר זה מראה שאני חשוב לה אבל אני חושב שצריך לשים גבול ולא לענות על חשבון הכל
אנונימי
תמיד אשמח לזמינות
אל תקשיבי לליל,לא משנה מה יקרה.גם אם היא עכשיו תגיד לך שעכשיו לילה אל תאמיני לה בחיים,תצאי לוודא אם זה נכון בעצמך
שואל השאלה:
חושבים שזה הוריד לו שעניתי על אותה הדקה ? אני באמת בחורה אבל מאוד זמינה בתכלס, גם שאני עסוקה והכל אני משתדלת לענות למי שחשוב לי.. לא יודעת.
חושבים שזה הוריד לו שעניתי על אותה הדקה ? אני באמת בחורה אבל מאוד זמינה בתכלס, גם שאני עסוקה והכל אני משתדלת לענות למי שחשוב לי.. לא יודעת.
אנונימית
כן אם היא ישר עונה כל הזמן זה ירגיש כאילו אני פחות רודף אחריה כזה והיא תיראה נגישה יותר, ואז זה פחות ימשוך אותי
שואל השאלה:
אוף אני כזו סתומה
אוף אני כזו סתומה
אנונימית
תכלס כולם זמינים היום עם הפלאפון בהיכון 24/7
הכל משחק ואם זה מישהו רציני זה לא יוריד לו
הכל משחק ואם זה מישהו רציני זה לא יוריד לו
קאט לבר בגללך בנות משחקות אותה קשות להשגה ודופקות את כולנו
תקשיבי, אין הרבה גברים שאוהבים שבנות מורחות אותם תעשי טובה למין שלנו ותהיי זמינה םשוט לא בקטע אבססיבי
תקשיבי, אין הרבה גברים שאוהבים שבנות מורחות אותם תעשי טובה למין שלנו ותהיי זמינה םשוט לא בקטע אבססיבי
בדיוק^,זה לא מה שישנה לי אם לאהוב את הבחורה או לא.
לא מוריד, אני לא סובל משחקים מטומטמים
אגב להוסיף למה שכתבתי,
לדעתי הרדיפה אחרי השיחה ותקשורת עם הבן אדם זה מה שמעלה מבחינתי, אם הוא נגיש מידי זה מוריד טיפה, אפילו אם זה לא במכוון זה מרגיש נגיש כזה ופחות "מסתורי" או "נחשק כזה" אצלי זה ככה לפחות,
אבל כשמתפנים לשיחה ומדברים, פה חשוב לדעתי שלא יהיה סינון והשיחה תהיה כמו שצריך, בלי לברוח באמצע שיחות כי אז זה יכול להיות מוגזם מידי ולעשות פעולה הפוכה.
רוב הבנים לא כמוני אבל, וזה בערך מעלה להם, אבל תנסי להיות קצת יותר "פרס" כזה בהיבט הזה, קצת יותר " limited edition"
לדעתי הרדיפה אחרי השיחה ותקשורת עם הבן אדם זה מה שמעלה מבחינתי, אם הוא נגיש מידי זה מוריד טיפה, אפילו אם זה לא במכוון זה מרגיש נגיש כזה ופחות "מסתורי" או "נחשק כזה" אצלי זה ככה לפחות,
אבל כשמתפנים לשיחה ומדברים, פה חשוב לדעתי שלא יהיה סינון והשיחה תהיה כמו שצריך, בלי לברוח באמצע שיחות כי אז זה יכול להיות מוגזם מידי ולעשות פעולה הפוכה.
רוב הבנים לא כמוני אבל, וזה בערך מעלה להם, אבל תנסי להיות קצת יותר "פרס" כזה בהיבט הזה, קצת יותר " limited edition"
r/woosh בחורה ש"קשה" להשגה מבחינתי הרבה יותר מושכת ממישהי שהיא קלה להשגה ונגישה כל הזמן.
זה אני מותר לי
זה אני מותר לי
נכון אתה ומיעוט, אני הסברתי לה שהרוב יעדיפו זמינות
ברור שלא מוריד להפך
רק מעלה
בשביל מה צריך את כל המשחקים האלה של הסינון וכל זה
רק מעלה
בשביל מה צריך את כל המשחקים האלה של הסינון וכל זה
אחמ אחמ עסוק בדרך כלל, בגלל זה אתה אוהב אותי !
ואתה זה שעונה כל שעה אין לך זכות לענות לה
ואתה זה שעונה כל שעה אין לך זכות לענות לה
לדעתי הוא רק יעריך אותך יותר ככה
תהיי רגועה :)
תהיי רגועה :)
אתם מתבלבלים לצערי להפך דווקא . אין הרבה גברים שמעלה להם שאת תמיד זמינה
כן אבל אם היא תענה אחרי כמה שעות בסופו של דבר הגבר ירד לו, הוא התייאש ויפסיק לשלוח הודעות
אם הוא מתייאש אחרי הודעה אחת כנראה הוא לא היה בקטע בכלל
לא?
לא?
אני לא אומרת לסנן אבל שיראה עיניין קצת מהצד שלו אתה מבין שיוצא שהיא רודפת אחריו
לא אמרתי הודעה אחת, אמרתי בסופו של דבר זה יכול להיות גם אחרי חודש שהם מדברים וגם חצי שנה אבל בסופו של דבר יימאס לו לדעתי
את בעצמך אמרת שילדים נמצאים היום על הטלפון 24/7 אז אם את הטלפון והוא שלח הודעה תעני
אין מה לסנן כדי שלא ייצא שאת רודפת אחריו
אני לא אומר לחכות ליד הטלפון לכל שנייה שהוא ישלח הודעה
פשוט לא לעשות את המשחקים
אין מה לסנן כדי שלא ייצא שאת רודפת אחריו
אני לא אומר לחכות ליד הטלפון לכל שנייה שהוא ישלח הודעה
פשוט לא לעשות את המשחקים
לא הבנת את הסיפור
מישהו שהיא מדברת איתו שלח לה הודעה והיא ישר ענתה זה הסיפור
היא אמרה שזה פדיחה
רק אומר שזה לא רע, ההפך
היא אמרה שזה פדיחה
רק אומר שזה לא רע, ההפך
טוב חפירה עכשיו אע
קיצור שמע בתחילת הקשר שאתם רק מכירים עוד לפני שנפגשתם ובשיחות איתו הוא שולח כל 5 שעות אני עונה באותה שנייה ואז הוא עונה יום אחרי מה זה אומר?
כמו ששנינו אמרנו הוא כן ראה את ההודעה שלי כי הפלאפון תמיד עלינו אבל כנראה היה "עסוק"
אפילו שהוא יכל לענות שנייה בדיוק .
זה אומר שהבחורה לא ממש מעניינת אותו אבל מניסיון והכרות אני יודעת שיש הרבה בנים שמשעמם אותם שעונים מהר וגם אתם אמרתם את זה .
אז אני אומרת בתחילת הקשר צריך קצת עיניין לתת לו לעשות מאמץ אני לא מדברת על כבר אחרי שיש בינהם משהו
קיצור שמע בתחילת הקשר שאתם רק מכירים עוד לפני שנפגשתם ובשיחות איתו הוא שולח כל 5 שעות אני עונה באותה שנייה ואז הוא עונה יום אחרי מה זה אומר?
כמו ששנינו אמרנו הוא כן ראה את ההודעה שלי כי הפלאפון תמיד עלינו אבל כנראה היה "עסוק"
אפילו שהוא יכל לענות שנייה בדיוק .
זה אומר שהבחורה לא ממש מעניינת אותו אבל מניסיון והכרות אני יודעת שיש הרבה בנים שמשעמם אותם שעונים מהר וגם אתם אמרתם את זה .
אז אני אומרת בתחילת הקשר צריך קצת עיניין לתת לו לעשות מאמץ אני לא מדברת על כבר אחרי שיש בינהם משהו
לא.
שמעי תמיד אני מוותר אחרי שאני רואה שהשיחה לא זורמת, זאת אומרת אם את עונה לי אחרי חצי שעה פלוס כל פעם אני מאבד עניין