6 תשובות
מפחיד, אבל מותר גם אני באילת
זה מדהים!! תעצרי בדרך לתצפיות על נחלים, הייתי בגל הראשון של השיטפונות וזה היה וואו נראלי שעד שתסעי ירגע קצת
שואל השאלה:
השטפונות אבל מגיעים גם לכבישים? או רק בנחלים
אנונימית
כשהייתי כן אבל זה היה ביום של הגשם, חוץ מבמקומות בודדים זה רק שכבה קטנה של מים על חלק מהכביש, זה ממש בסדר ועד שתגיעי כנראה שזה כבר לא יהיה
אני גם נוסעת מחרתיים, אני לא יודעת מה לעשות אני ממש מפחדת אני מתלבטת אם לקחת פשוט טיסה במקום רכב..
אנונימית