7 תשובות
תאמת שזה אחלה, השאלה האם אתה רואה את עצמך חוקר במערכת הביטחון
זה נשמע מדהים ומעניין, הייתי הולכת על זה.
אם אתה אוהב את זה תעשה את זה, אל תעשה משהו מחוסר ברירה
אוי זה יושלם
שואל השאלה:
אביתר הוא אפס
אני רואה את עצמי בתור פסיכולוג
או בתור עובד בכיר במוסד שיקום לעברייני נוער
השאלה אחרי שאסיים את שני התארים, במה אני אעשה תואר שני בקרינמולוגיה או בפסיכלוגיה
אבל התנאי קבלה לתואר שני בפסיכלוגיה קלינית וואי זה קשה אמן שאצליח להתקבל לתואר שני בפסיכלוגיה קלינית אם אני ירצה מתוך 1100 נרשמים רק 100 מתקבלים
אביתר הוא אפס
אני רואה את עצמי בתור פסיכולוג
או בתור עובד בכיר במוסד שיקום לעברייני נוער
השאלה אחרי שאסיים את שני התארים, במה אני אעשה תואר שני בקרינמולוגיה או בפסיכלוגיה
אבל התנאי קבלה לתואר שני בפסיכלוגיה קלינית וואי זה קשה אמן שאצליח להתקבל לתואר שני בפסיכלוגיה קלינית אם אני ירצה מתוך 1100 נרשמים רק 100 מתקבלים
אנונימי
^ כדאי לך לבדוק קודם את המסלול לפסיכולוג, כך שלא תלמד סתם ולא תהיה בכלל בכיוון כי אני בספק אם אפשר ללמוד תואר ראשון דו חוגי ולהמשיך למסלול הרגיל של פסיכולוג
ואם כך זה נשמע מעולה, לך אחרי הלב
אחותי למדה קורסים שקשורים לקרימינולוגיה במהלך התואר שלה והקורסים היו מעניינים וגם הציונים היו גבוהים, אישית שמעתי חלק מהקורסים והתעניינתי מאוד, ממליץ
ואם כך זה נשמע מעולה, לך אחרי הלב
אחותי למדה קורסים שקשורים לקרימינולוגיה במהלך התואר שלה והקורסים היו מעניינים וגם הציונים היו גבוהים, אישית שמעתי חלק מהקורסים והתעניינתי מאוד, ממליץ
שואל השאלה:
תודה רבה לך, גם מה שהכי מלחיץ אותי זה
שאני פשוט אתחיל את התואר בגיל 18 כי אני לא עושה צבא יש לי פטור בריאותי ואני לא יודע איך יגיבו שם הסטודנטים על זה שלא עשיתי שירות והתחלתי לעשות תואר בגיל הזה ואני יודע מה..
(לבנתיים אני בן 17 בכיתה יא שנה הבאה אסיים את יב בערך בחודש מאי ואז כמה חודשיים יהיה לי של חופש, ואז אתחיל את התואר באוקטובר באונברסטיאת בר אילן בעזרת השם כמובן שצריך לדבר איתם וכדומה כבר דיברתי איתם ובעזרת השם פגישה שנה הבאה כשאהיה בן 18)
תודה רבה לך, גם מה שהכי מלחיץ אותי זה
שאני פשוט אתחיל את התואר בגיל 18 כי אני לא עושה צבא יש לי פטור בריאותי ואני לא יודע איך יגיבו שם הסטודנטים על זה שלא עשיתי שירות והתחלתי לעשות תואר בגיל הזה ואני יודע מה..
(לבנתיים אני בן 17 בכיתה יא שנה הבאה אסיים את יב בערך בחודש מאי ואז כמה חודשיים יהיה לי של חופש, ואז אתחיל את התואר באוקטובר באונברסטיאת בר אילן בעזרת השם כמובן שצריך לדבר איתם וכדומה כבר דיברתי איתם ובעזרת השם פגישה שנה הבאה כשאהיה בן 18)
אנונימי
באותו הנושא: