6 תשובות
אילומנטי
המילים כנראה
הרוב אוהבים אותה מושפעות . באמת שנתתי לה צאנס אבל פשוט לא כיף להקשיב לשירים שלה אין פואנטה. יש לה אולי שיר אחד שהוא נחמד לדעתי
טיקטוק.
היא אף פעם לא הייתה מאוד underground.
אז יום אחד מישהו מהמעריצים שלה השתמש בשיר שלה בטיקטוק, הסאונד התפשט והיא נהייתה פופלרית.
ככה אני לפחות מתארת שזה קרה כי הכרתי אותה עוד לפני שהיא הייתה ממש גדולה אבל היא גם אף פעם לא הייתה מאוד קטנה.
למה היא אף פעם לא הייתה קטנה? כן, אני לא אוהבת את המוזיקה שלה אבל אין ספק שהיא הביאה משהו שפחות היה מיינסטרים לשולחן ואנשים הסתקרנו מזה
היא אף פעם לא הייתה מאוד underground.
אז יום אחד מישהו מהמעריצים שלה השתמש בשיר שלה בטיקטוק, הסאונד התפשט והיא נהייתה פופלרית.
ככה אני לפחות מתארת שזה קרה כי הכרתי אותה עוד לפני שהיא הייתה ממש גדולה אבל היא גם אף פעם לא הייתה מאוד קטנה.
למה היא אף פעם לא הייתה קטנה? כן, אני לא אוהבת את המוזיקה שלה אבל אין ספק שהיא הביאה משהו שפחות היה מיינסטרים לשולחן ואנשים הסתקרנו מזה
כי יש מלא ילדות בגיל ההתבגרות.......
הקול שלה מאוד מרגיע והשירים שלה מאוד יפים, מעבר לזה היא התחילה את הקריירה מגיל צעיר. והסגנון מוזיקה לא בהכרח שקט, יש לה גם שירים רועשים.
באותו הנושא: