4 תשובות
כן!!
אם באלך תעשי זה שווה
לדעתי לא כלכך שווה
גם אני רוצה לעשות אבל אני מתבייש
זה לא נוח בהתחלה אבל מתרגלים
זה לא נוח בהתחלה אבל מתרגלים
אנונימי
באותו הנושא: