24 תשובות
את בן אדם
אז זה בסדר
אשמח לעזור
זה אנושי ונורמלי. מה שכן את צריכה להתגבר על זה
שואל השאלה:
אני מתה
שולחת?
אני לא בן 34
אני בן 19 ציל ברו
את בת אדם מתבגרת, זה ממש בסדר:) כולם ככה
נואש קשות
ולשאלת זה בסדר אבל בתור דתיה זה בינך לעצמך
לכולם יש תאוות אבל המטרה שלנו בתור יהודים זה לנצח את התאוות האלו
זה לא בסדר כי זה איסור תורה של "ולא תתורו אחרי לבבכם, ואחרי עיניכם, אשר אתם זונים, אחריהם" (במדבר טו, לט). הכוונה של זה - זה לא להרהר הרהורי עבירה (ברכות יב ע"ב).
אנונימי
בלי קשר לגיל, אף אחד לא אמור להזמין פה אף אחת למקום אחר, זה לא אתר הכרויות.

מצד שני, זה לא אתר שמיועד לבני נוער בלבד.
אנונימי
זה לגיטימי לגמרי
אשמח לעזור
אנונימי
עבירה גדולה, תתרחקי מהיצר מאוד.
זה נסיונות תשמרי מהם
צאי לשידוך או תתחתני את תתני לדברים להכשיל אותך
אנונימי
זה בסדר, זה שאת דתייה זה לא אומר שאת צריכה להתנזר ולא לחשוב על זה
^ בטח שכן, יש איסור על מחשבות כאלה. ראה במדבר טו, לט.
אנונימי
לפי מה שאני יודע זה לא שאסור לחשוב, אלא שעסור להגיע לדבר עבירה ומפני זה אמרו לא לחשוב כי מחשבה מביאה למעשה
כמו מלא גדרות

וגם, אסור בכלל מחשבות שבאות ע"י ראייה של דברים אסורים והאיסור זה יותר על גברים (אני מניח שאתה יודע גם למה)


ובנוסף, מה שאתה כותב זה לא כזה נכון, הפסוק מדבר על הציצית.
שאנו נראה את הציצית ובכך נזכר ב-ה ולא נלך אחרי המחשבות. זה עדיין לא אומר שאסור לחשוב...
^ אז זה אסור מן התורה.
אנונימי
אמאלה האינסטגרם בהתחלה
שמישהו רגע יכתוב כאן
זה בסדר
לכולם יש יצרים ותאוות וזה בסדר, אם לא היה נסיונות מה היה הטעם בעבודת השם?

אבל לחשוב מחשבות כאלה זה עבירה- וזה אסור מאוד. המחשבות עצמן הן לא בסדר בכלל.

צריך ללמוד איך להתנהל מול היצר ולנצח אותו