28 תשובות
מה הבעיה
מה-
השחר יותר טעים מנוטלה
כן זה לא כזה משנה {:
כן
אבל רק אם היא/הוא אומר/ת ששחר ונוטלה טובים באותה מידה
אבל רק אם היא/הוא אומר/ת ששחר ונוטלה טובים באותה מידה
אנונימי
הרגת אותי עם התגובה האחרונה
שואל השאלה:
כי לנוטלה יש טעם של האוכל הנוכחי של היטלר בגהנם
מילא אם זה היה פשוט לא אכיל, אבל אני כבר מעדיף לחיות על בונזו.
בכל מקרה, זה אומר הרבה על האישיות שלה.
--
השחר יכול להיות קצת נחמד; כמובן, אין צורך להשוות לנוטלה - או לבונזו.
כי לנוטלה יש טעם של האוכל הנוכחי של היטלר בגהנם
מילא אם זה היה פשוט לא אכיל, אבל אני כבר מעדיף לחיות על בונזו.
בכל מקרה, זה אומר הרבה על האישיות שלה.
--
השחר יכול להיות קצת נחמד; כמובן, אין צורך להשוות לנוטלה - או לבונזו.
אנונימי
אנונימי מי מאיתנו הופך לבת בשביל שתתחתן איתי?
אנונימי
^^איך ממסגרים תשובה?
אני פאקינג מתה פה יואו
אבל אבל
נו טוב *נותנת כתובת*
נו טוב *נותנת כתובת*
^תרצח אותי לפניה בבקשה
todoruki אני מתה פה בגללך הרגת אותי מצחוק
שואל השאלה
למשתמש שלך בסטיפס קוראים dark angel?
אתה מזכיר אותו בכתיבה אבל יש מצב אתה חיכוי שלו מאליאקספרס
למשתמש שלך בסטיפס קוראים dark angel?
אתה מזכיר אותו בכתיבה אבל יש מצב אתה חיכוי שלו מאליאקספרס
שואל השאלה:
ובגלל זה, אעשה הכל כדי להיות אדם טוב יותר*
היה לי סיוט אתמול בלילה(הזעתי הרבה, הרגשתי ממש אפוקליפסה), שהכריחו אותי לאכול קרפ עם נוטלה בגהנם.
ובגלל זה, אעשה הכל כדי להיות אדם טוב יותר*
היה לי סיוט אתמול בלילה(הזעתי הרבה, הרגשתי ממש אפוקליפסה), שהכריחו אותי לאכול קרפ עם נוטלה בגהנם.
אנונימי
יהיה לי סיוט על זה בלילה בגללך
שואל השאלה:
איפה מה פתאום
אני להט"ופוב גאה
איפה מה פתאום
אני להט"ופוב גאה
אנונימי
אה
טוב תהנה להיות "להט"ופוב" גאה
טוב תהנה להיות "להט"ופוב" גאה
אני מ ת ה
אני לא קשורה לשיחה פה בעליל אבל הרגשתי את הצורך להגיד שהתגובות הורגות אותי
אני לא קשורה לשיחה פה בעליל אבל הרגשתי את הצורך להגיד שהתגובות הורגות אותי
שואל השאלה:
כאילו לא כולל לסביות (חוץ מהרעילות)
כאילו לא כולל לסביות (חוץ מהרעילות)
אנונימי
אתה אתה מהאלה שחרמנים על לסביות קיצר
*אה אתה
^מתה
שואל השאלה זה בן?
טוב לדעת
אנונימי אין כזה דבר להט"ופוב תלמד לכתוב
שואל השאלה:
אני ?; על כל מה שזז (ומה שלא זז, יוזז)
אני ?; על כל מה שזז (ומה שלא זז, יוזז)
אנונימי
רגע אם זה על כל מה שזז זה גם על אנשים שהם לא בנות?
באותו הנושא: