9 תשובות
מכבי, יותר טוב פשוט סמוך עליי
את מתחת לגיל 18?
שואל השאלה:
מה יש במכבי שאין בכלליצ
מה יש במכבי שאין בכלליצ
כללית , חד משמעית .
שואל השאלה:
אני בת 17.8
אני בת 17.8
רק כללית
אין פואנטה לנסות לעבור לקופת חולים אחר מתחת לגיל 18 זה כבר תלוי בהורים ואם כבר התחלת עם כללית תישארי שם וזה גם ככה זה יורד מהחשבון של ההורים ובנוסף במידה ותתגייסי אז כאילו בכל מקרה עוד מעט לא משנה איזה קופת חולים את שייכת כי את רכוש צה"ל
שואל השאלה:
בסך הכל שאלתי עם ככלית או מכבי
בסך הכל שאלתי עם ככלית או מכבי
סליחה חחח
באותו הנושא: