15 תשובות
לא
כן. רק מאוחדת!
ממש לא
שואל השאלה:
אבל כללית זה גרוע
אנונימית
אין לי כוחות לאנשים
לא הגיוני בכלל, וכללית זאת הקופת חולים הגדולה ביותר במדינה סתם לידע כללי

אבל למה מעניין לך באיזה קופת חולים הוא דפאק
לא, זה מוזר.
מה זה משנה אם הוא כללית או מכבי
כולה קופת חולים לא קבוצת כדורגל
אנונימי
שואל השאלה:
משנה מאוד
אנונימית
לא הגיוני בכלל
הייתי במכבי והכל מיושן שמה נראלי

לשאלה לא הגיוני
הכלל בשביל מכביי