4 תשובות
כן, זה לא משהו מיוחד
שואל השאלה:
למה?כי יש שם בקיפיטריה אותו אוכל אחד לאחד כמו שיש להם במקררים בבית?
למה?כי יש שם בקיפיטריה אותו אוכל אחד לאחד כמו שיש להם במקררים בבית?
אנונימית
לא, כי פשוט הזמן של ההפסקה הוא שעה בערך, ואת פשוט באה לאכול ומקסימום מדברת עם כמה סימסים אבל זה לא משהו עיקרי במשחק
כן, יש
באותו הנושא: