7 תשובות
לא.
ההרחבה של האוניברסיטה יותר טובה לדעתי, אבל שתיהן גרועות.
אם את קונה הרחבה תקני את הבנות ים, או את ההרחבה עם החווה.
שואל השאלה:
של הבנות ים יש לי וזה די משעמם,אי אפשר לצלול ולראות מתחת למים.
ההרחבה עם החווה...בסדר כזה יחסית.גם יש לי.
האוניברסיטה והתיכון אין לי....אבל בתיכון יש נשף סיום,מבחנים,וקפיטריה עם אוכל?ומעודדות ופוטבול?
אנונימית
אני לא זוכרת כדי להגיד לך, אני רק זוכרת שלא אהבתי בכלל.
תחפשי ביוטיוב סרטונים על שתי ההרחבות ותראי למה את יותר מתחברת.
ההרחבה של האוניבסיטה לדעתי זה יותר טוב, כי אוניברסיטה יש יותר מה לעשות. כל הקטע שם זה להיות אשכרה במקום ולגור שם, דורמס, קומיוניטי לוטס, אופניים, שולחן פינג פונג בירות וכזה

ובהיי סקול יש לך טריפט סטור שאני נמצאת שם פעם באף פעם, הבית ספר שאת שם לאיזה 4 שעות 5 שעות כזה, ורוב הזמן את גם ככה נמצאת בשיעור אז את פשוט יושבת ולא עושה כלום

מבחינת עולמות היי סקול לוקח כי זה עולם לכל דבר למרות שבאוניברסיטה יש גם מקומות שאפשר לגור בהם בלי קשר לדורמס
שואל השאלה:
בתיכון יש שם קפיטריה עם אוכל?
אנונימית
בהיי סקול יש, אבל באוניברסיטה גם יש קפיטריה כזו וכל מיני עמדות ברחבי הקמפוס ויש יותר מבחר
לא, אני מעדיפה את ההרחבה של ההיי סקול