7 תשובות
לא למה שזה יהיה מוזר
שואל השאלה:
כי המון אומרים שזה דבר מאוד קשה וזה לא דבר שהרבה מסוגלים להיות
אנונימית
זה מאוד קשה אבל זה לא מוזר
לא, ממש לא, אני גם חשבתי ללמוד פסיכולוגיה כאילו אני ממש רוצה ללמוד פסיכולוגיה, אבל מצד שני רוצה ללמוד משפטים ומישהי שלמדה את שניהם אמרה לי שמשפטים הרבה יותר קל ללמוד, אבל אני בכל זאת רוצה ללמוד פסיכולוגיה, ואם את מרגישה שזה מה שאת רוצה לעשות אז לכי על זה
כל הכבוד יפה מצידך למה מוזר