18 תשובות
את מחליטה שאת לא
אנונימית
אם את חושבת שאת כן אז את כן ואם את לא רוצה אז לא יודעת
מה זה חושבת?
את לא רוצה להיות מה שאת לא בטוחה שאת בכלל?
את לא רוצה להיות מה שאת לא בטוחה שאת בכלל?
אני לא חושבת שאת יכולה להחליט על זה אבל אם כן פשוט אל תצאי עם בנות
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי עם גברים^^^^^^
אני לא מרגישה משיכה
הייתי עם גברים^^^^^^
אני לא מרגישה משיכה
אנונימית
ולנשים את נמשכת?
שואל השאלה:
^לא
^לא
אנונימית
^למי את עונה?
וטפ מה נסגר עם התגובות האינפנטיליות פה אין אפילו אחת שפויה
את לא בוחרת להיות לסבית אין מה לעשות. אני מבינה שזה מבהיל ומעיק עלייך כרגע כי זה לא מה שתכננת וזה מאוד שונה ממה שחשבת על עצמך עד עכשיו, ואולי גם המשפחה לא מקבלת או הסביבה, אבל בסופו של דבר זאת את אם את רוצה בזה ואם לא. את לא חייבת לקבל את עצמך עכשיו, להרבה אנשים זה לא פשוט, אבל תזכרי שזה בסדר גמור להיות להטב, וזה שאת שונה מהסביבה שלך לא הופך אותך לפחות טובה. תתגאי במי שאת ואל תתביישי בזה לעולם - את טובה בדיוק כפי שאת. ובואי נודה בזה גברים הם לא בדיוק פספוס גדול (ובנות הן אלוהיות)
את לא בוחרת להיות לסבית אין מה לעשות. אני מבינה שזה מבהיל ומעיק עלייך כרגע כי זה לא מה שתכננת וזה מאוד שונה ממה שחשבת על עצמך עד עכשיו, ואולי גם המשפחה לא מקבלת או הסביבה, אבל בסופו של דבר זאת את אם את רוצה בזה ואם לא. את לא חייבת לקבל את עצמך עכשיו, להרבה אנשים זה לא פשוט, אבל תזכרי שזה בסדר גמור להיות להטב, וזה שאת שונה מהסביבה שלך לא הופך אותך לפחות טובה. תתגאי במי שאת ואל תתביישי בזה לעולם - את טובה בדיוק כפי שאת. ובואי נודה בזה גברים הם לא בדיוק פספוס גדול (ובנות הן אלוהיות)
תאהבי זכרים
היא ליטרלי כתבה שאין לה מושג אם היא בכלל, איך אפשר לא להיות אם אתה לא יודע שאתה בכלל?
שקודם תיסגר על עצמה ותתאזן. לא הלך טוב עם גבר שניים אז זהו את לסבית?
תבדקי עם עצמך מה טוב לך...
שקודם תיסגר על עצמה ותתאזן. לא הלך טוב עם גבר שניים אז זהו את לסבית?
תבדקי עם עצמך מה טוב לך...
היא לא כתבה בשום מקום שאין לה מושג בכלל, היא אמרה שהיא לא רוצה להיות לסבית. תלמד לקרוא
"אני חושבת שאני לסבית" - יש הבדל בין זה לבין להגיד "אני לסבית", נכון?
נכון. אז אני מוסיפה לתשובה שלי שיש לך זמן לגלות ולא הכול עדיין בטוח במאה אחוז, גם לי לקח הרבה זמן להבין מי ומה אני. אבל במידה ובסופו של דבר את כן מבינה שאת לסבית/להטב אז מה שכתבתי תקף. וגם בכללי זה חשוב כי את לא צריכה לפחד מהאפשרות הזאת
רננה המשונה
להציע עזרה למישהי שלא רוצה להיות לסבית זה אינפנטיליות
אבל להגיד שגברים זה לא פספוס ונשים הן אלוהיות זה בסדר
מזל שאין לי חברים להטבים,טוב ממילא בואי נודה בזה שלהטבים זה לא כזה פספוס...
להציע עזרה למישהי שלא רוצה להיות לסבית זה אינפנטיליות
אבל להגיד שגברים זה לא פספוס ונשים הן אלוהיות זה בסדר
מזל שאין לי חברים להטבים,טוב ממילא בואי נודה בזה שלהטבים זה לא כזה פספוס...
אנונימי
^^^ צר לי לבאס אבל היא לא ממש יכולה לשנות את זה, אז הבהרתי לה שאין לה מה להתבייש במי שהיא... ומה שאמרתי בסוף היה בהומור, אולי אתה קצת מתקשה בהבנה אז זה חלף מעל לראשך. אם אתה חושב שהיא יכולה להפוך איכשהו לסטרייטית אתה דביל צר לי
להבין שזה לא בחירה ואין מה לעשות ולקבל את עצמך
זה תהליך ולגמרי לא פשוט אבל יש קבוצות תמיכה ותנועות נוער שעוזרות להבין יותר טוב ולגלות את עצמך ואפשר לפנות אליהם לכל שאלה בנושא
זה תהליך ולגמרי לא פשוט אבל יש קבוצות תמיכה ותנועות נוער שעוזרות להבין יותר טוב ולגלות את עצמך ואפשר לפנות אליהם לכל שאלה בנושא