4 תשובות
תגידי היי אני רןצה שנחזור להיות חברות כמו פעם
אנונימית
לשאול אותה מה קורה ואם היא רוצה להיפגש ושהתגעגעת אליה
פשוט דברי איתה. אלא אם כן רבתן ואתן בברוגז אז אין שום סיבה שהיא לא תדבר איתך:)
שואל השאלה:
הזמן עשה את שלו^
אנונימית