8 תשובות
תכתבי לה עדיף=)
תכתבי כזה "מנשמע? מזמן לא דיברנו, איך את? קרה לי ככה וככה לאחרונה..." כאילו תפתחי שיחה
תכתבי לה זאת חברה טובה לא בנאדם זר הכל טוב
שואל השאלה:
כן אבל לא דיברנו הרבה אז היא הפכה לסוגשל בן אדם זר
כן אבל לא דיברנו הרבה אז היא הפכה לסוגשל בן אדם זר
שואל השאלה:
שלחתי לה והיא עונה ממש בסנוביות
שלחתי לה והיא עונה ממש בסנוביות
אז היא לא שווה שתבזבזי עליה זמן
שואל השאלה:
כן אבל כזה מאיפה נפלתי עלייה פתאום
ומה לכתוב
כן אבל כזה מאיפה נפלתי עלייה פתאום
ומה לכתוב
תכתבני חבל לבזבז חברה טובה בגלל זה