23 תשובות
תיהיי גותית
אנונימית
לא הבנתי את התיאור
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אחרות יפות יותר מה אני אעשה ^
אבל אחרות יפות יותר מה אני אעשה ^
אנונימית
שואל השאלה:
בתיאור התכוונתי שנגיד ומישהו כתב שאני שזופה ואני כבר שזופה אני אוסיף אתזה לתיאור כדי שעוד מישהו ירצה לכתוב הוא ידע שיש לי כבר^
בתיאור התכוונתי שנגיד ומישהו כתב שאני שזופה ואני כבר שזופה אני אוסיף אתזה לתיאור כדי שעוד מישהו ירצה לכתוב הוא ידע שיש לי כבר^
אנונימית
ביטחון עצמי
תשני סטייל שמתאים לך
סקין קייר
איפור לא מוגזם (מסקרה, גלוס, אפשר סומק, וקונסילר אם את רוצה
תשני סטייל שמתאים לך
סקין קייר
איפור לא מוגזם (מסקרה, גלוס, אפשר סומק, וקונסילר אם את רוצה
תקני איפור חדש תעשי גבות תעשי גוונים בשיער תיישרי את השיניים
סטייל חדש
איפור
מראה חיצוני
איפור
מראה חיצוני
למען האמת אני לא מעריצה של גוונים. בעיקר לא גוונים בהירים על שיער כהה ועור בגוון חם או שזוף.
תתאפרי קצת בדרך עדינה שמתאימה לך, תדגישי את התווי פנים, תמצאי סטייל אינדיבידואלי, תנשאי את עצמך ישר וכל זה
תתאפרי קצת בדרך עדינה שמתאימה לך, תדגישי את התווי פנים, תמצאי סטייל אינדיבידואלי, תנשאי את עצמך ישר וכל זה
להיות את :)
תתחילי לפתח ביטחון עצמי זה הכי יפה שיש
תעלי לעצמך את הביטחון העצמי.
כשתאמיני שאת מהממת את תהיי מהממת
זה מקרין החוצה.
אומרת מניסיון:)
כשתאמיני שאת מהממת את תהיי מהממת
זה מקרין החוצה.
אומרת מניסיון:)
תקשיבי, אני לא הולכת לשפוט אותך רק אומרת את הדברים שאני עשיתי, התמדתי יותר בספורט ושתיית מים, הארכתי ציפורניים, החלפתי בושם, שיניתי סטייל,עבדתי,למדתי דברים חדשים,התמדתי בלימודים,הגדלתי את מעגל החברים,ותמיד ניסיתי להיות מאושרת
תטפחי את עצמך
ותאהבי את עצמך
ותאהבי את עצמך
לטפח את עצמך,לא להזניח את העור או את השיער
להתאמן (לא בהכרח בשביל להרזות,להתאמן עוזר בהרבה דברים!)
לפתח ביטחון עצמי
אל תשווי בין אחרות,קשה אבל להשוות את עצמך זה מיותר
להתאמן (לא בהכרח בשביל להרזות,להתאמן עוזר בהרבה דברים!)
לפתח ביטחון עצמי
אל תשווי בין אחרות,קשה אבל להשוות את עצמך זה מיותר
תנסי לקרוא הכל למרות שזה קצת ארוך בסוף יש פואנטה:))
יופי בא בכל כך הרבה צורות וכל אחד מסתכל על יופי בצורה שונה
אידיאל היופי משנה כל כמה שנים וזה לא ריאלי להשתנות כל הזמן בייחד איתו.
תעשי דברים שעושים לך טוב, תדברי עם אנשים חדשים, תשתי הרבה מים, תשימי לב להרגלי תזונה ותשתדלי לעשות קצת ספורט.
את יפה כמו שאת עכשיו ובשנייה שתתחילי לאהוב את עצמך את לא תאמיני כמה דלתות חדשות יתחילו להפתח אלייך
תזכרי שאנשים רואים אותנו כמו שאנחנו רואים את עצמינו, אמחנו פשוט מקרינים את זה משפת גוף טון דיבור והרבה דברים אחרים
ברגע שתתחילי להרגיש יפה אנשים אחרים ירגישו את זה גם וזה אפילו לא משנה איך את נראית!!!
בהצלחה
מקווה שעזרתי :)
יופי בא בכל כך הרבה צורות וכל אחד מסתכל על יופי בצורה שונה
אידיאל היופי משנה כל כמה שנים וזה לא ריאלי להשתנות כל הזמן בייחד איתו.
תעשי דברים שעושים לך טוב, תדברי עם אנשים חדשים, תשתי הרבה מים, תשימי לב להרגלי תזונה ותשתדלי לעשות קצת ספורט.
את יפה כמו שאת עכשיו ובשנייה שתתחילי לאהוב את עצמך את לא תאמיני כמה דלתות חדשות יתחילו להפתח אלייך
תזכרי שאנשים רואים אותנו כמו שאנחנו רואים את עצמינו, אמחנו פשוט מקרינים את זה משפת גוף טון דיבור והרבה דברים אחרים
ברגע שתתחילי להרגיש יפה אנשים אחרים ירגישו את זה גם וזה אפילו לא משנה איך את נראית!!!
בהצלחה
מקווה שעזרתי :)
אנונימית
דבר ראשון- לאהוב את עצמך מבפנים. אבל אהבה אמיתית.אחכ השינויים החיצוניים. שאת כבר יודעת מה את רוצה.
קודם כל לאהוב את עצמך כמו שאת ואחר כך את יכולה לעשות לעצמך גלאו אפ ולהחליף סטייל,לשים קרמים בשמים וכו
מה זה איך להיות יפה?
יש לך כמה אפשרויות
1.לעשות ניתוחים או הזרקות (שגם זה אי אפשר לדעת אם זה יעשה אותך יפה).
2. להתאפר( לא ממליצה, זה סתם יוריד לך תביטחון תתמכרי ולא תרצי לצאת בלי איפור) וזה לא שזה באמת ישנה אותך זה פשוט יכול להוסף לא יודעת מסקרה כדי להבליט תעיניים תוחם ואודם לשפתיים, סומק טינט ללחיים.
3. לאהוב את איך שאת נראת לא להשוות את עצמך לאחרות ולהיות יותר עם ביטחון במראה שלך כי אני אהיה כנה איתך לא באמת אפשר לשנות את הפרצוף שלך.
יש לך כמה אפשרויות
1.לעשות ניתוחים או הזרקות (שגם זה אי אפשר לדעת אם זה יעשה אותך יפה).
2. להתאפר( לא ממליצה, זה סתם יוריד לך תביטחון תתמכרי ולא תרצי לצאת בלי איפור) וזה לא שזה באמת ישנה אותך זה פשוט יכול להוסף לא יודעת מסקרה כדי להבליט תעיניים תוחם ואודם לשפתיים, סומק טינט ללחיים.
3. לאהוב את איך שאת נראת לא להשוות את עצמך לאחרות ולהיות יותר עם ביטחון במראה שלך כי אני אהיה כנה איתך לא באמת אפשר לשנות את הפרצוף שלך.
שואל השאלה:
הרוב פה יש לי פשוט עדיין משהו לא בסזד
הרוב פה יש לי פשוט עדיין משהו לא בסזד
אנונימית
אישיות מגוונת ואכפתית וחוסן נפשי
יש לך?
שמחת חיים ושנינות
מצוורוח מדבק
אם לא לחזור לסופרמרקט אה פאק אין שם איך משיגים
יש לך?
שמחת חיים ושנינות
מצוורוח מדבק
אם לא לחזור לסופרמרקט אה פאק אין שם איך משיגים
שואל השאלה:
כן יש אותם תודה לך חמוד^
כן יש אותם תודה לך חמוד^
אנונימית
אוקיי לא אהבת את הטיפ הזה אז אולי אפשר לענות בריאות וכושר?
אולי שפת גוף?
אולי התכוונת איך לשאוף לשלמות אסטתית?
כי אם כן תראי יום בחיי דוגמנית כלשהי ביוטיוב לא ביג דיל
אבל
זה עלול להיות לא בריא לנפש
אולי שפת גוף?
אולי התכוונת איך לשאוף לשלמות אסטתית?
כי אם כן תראי יום בחיי דוגמנית כלשהי ביוטיוב לא ביג דיל
אבל
זה עלול להיות לא בריא לנפש
אין אף אחד מושלם
ואני בטוחה שאת יפה כל אחד יפה בדרך שלו
ואני בטוחה שאת יפה כל אחד יפה בדרך שלו
באותו הנושא: