4 תשובות
רק בממלכתיים
אנונימית
לרוב לא, אבל יש כמה באזורים שונים
אנונימית
בכיתה ט למדתי, היה מיותר לחלוטין טוב שהפסקנו
אצלי באולפנה אנחנו לא לומדות
אבל אני אוהבת את השפה אז למדתי לבד