8 תשובות
אני לא מאמינה, לדעתי זה די טיפשי.
שדים- שטות
רוחות- אולי
שואל השאלה:
נו אנונימי אז ספר לנו על המפגש
אנונימי
אפשר לומר את אותו הדבר על אלוהים
אנונימי
חלק פגשו
לא כולם זוכים לפגוש
זה בדיוק כמו שיתוק שינה עד שזה לא קורה לחלק הם לא יאמינו שזה קיים
הם קימיים אם תראה בחול כל הזמן קורים דברים מוזרים
אנונימית
כל אחד ואמונתו :)
כולם רוצים להאמין. נגיד אני קראתי יותר מידי ספרים ואני עדיין מחכה למכתב מהוגוורטס. ועכשיו אני בלונדון וכך בניין נראה רדוף רוחות
תקרא זוהר
פגשו פגשו