9 תשובות
שואל השאלה:
חחחחחח
ברור שמאמין יש סיפורים וסרטונים והוחכות
כן אני מאמינה. אין באמת הוכחות של מאה אחוז אבל זה פשוט מתבסס על אמונה שהאדם הוא לא נמצא בדרגה הכי גבוהה אלא יש מישהוא מעבר ששולט בהכל וכמובן שיש לו גם שליחים
כן כתוב בגמרא שיש אבל יש שתי דעות למה שיש היום
1. אין להן רשות כניסה לארץ ישראל
2. אין להן רשות כניסה לעולם שלנו
בשדים לא, ברוחות כן.
זה ככ ברור שיש רוחות בעולם...
בשדים אני פחות מאמינה
כי תכלס מה זה רוח ? נשמה של בן אדם שמת, איזה סיבה צריך בשביל שזה לא יהיה אמיתי? לעומת זאת שדים זה פחות אמין, שד זה יצור מיתולוגי , שרק מאמינים בזה ובדרך כלל מתארים אותו כ"מפלצת"
כן אני מאמינה שבישראל אין שדים וששומרים עלינו אבל אני כן מאמינה בקיומם
מאמינה שיש אבל לא בארץ
מאמין. זה מוזכר במקורות, ויש לזה עדויות רבות.
אנונימי