6 תשובות
מה הבעיה? תעשי מה שאת רוצה
אין בעיה פשוט פחות כיף...
אנונימית
אין בעיה, שתו איך שבא לכם.
אין בעיה פשוט כולם שופטים את כולם כל הזמן יגידו שאת ילדותית או משהו
אבל וואלה מה אכפת לך שימי זין ותעשי מה שבראש שלך
אנונימית
למה לשתית בירה עם קש