6 תשובות
שואל השאלה:
איך?, כי היום יש חג ובטח הכל יהיה סגור וגם בכלל הכנות לחג..
אפשר לעשות בעצמנו חורים? (כלומר ההורים) ואם כן צריך לחטא את זה??!
את יכולה לעשות עם עגילים זהירים ודקים, תחטאי אותם קודם בכוהל ותנסי לשים אותם, ותלכי איתם כמה ימים כדי שהחור ישתקם
שואל השאלה:
עגילים זהירים? ודקים? מה זאת אומרת?!
לא כדי שההורים יעשו אם ההורים לא יודעים לעשות עגילים אז יהיה לך היפוקינזיה, אם לא יהיה פתוח היום החנויות אז תחכי ליום ראשון לא קרה כלום.
וגם תחטאי את המקום שנסגר ותנסי להכניס שוב את העגיל
זהירים זה אומר קטנים- לא ארוכים וכבדים.
דקים- החלק עצמו שמכניסים לחור צריך להיות דק.
חוץ מזה את באמת יכולה לחכות ליום ראשון כמו שאמרו מעליי, לא יקרה כלום
שואל השאלה:
אולי באמת כדי לחכות ליום ראשון, תודה רבה