6 תשובות
אין לי בטבור אבל באף כן ואני לא מרגישה את זה בכלל וכשמצוננים פשוט מקנחים את האף רגיל זה לא מפריע. לעור רגיש מומלץ עגיל מזהב אמיתי
שואל השאלה:
ותגידי זה לא העגיל לא מזהם אם כאילו הנזלת כזה על זה?
ותגידי זה לא העגיל לא מזהם אם כאילו הנזלת כזה על זה?
לי יש ספטום ונזם וההחלמה יכולה להיות מציקה אבל אחרי זה בכלל לא מפריע גם כשמצוננים
אחרי ההחלמה זה אותו דבר.
העניין עם ההחלמה עם עגיל באף זה באמת שבכמה שבועות הראשונים קשה לקנח את האף אבל חוץ מזה אין שום דבר שבאמת מפריע וההחלמה בעגיל בטבור יותר מעצבנת כי זה כואב כשאת שמה על זה חולצה או מכנסיים גבוהים אבל אחרי ההחלמה לא מרגישים כלום
העניין עם ההחלמה עם עגיל באף זה באמת שבכמה שבועות הראשונים קשה לקנח את האף אבל חוץ מזה אין שום דבר שבאמת מפריע וההחלמה בעגיל בטבור יותר מעצבנת כי זה כואב כשאת שמה על זה חולצה או מכנסיים גבוהים אבל אחרי ההחלמה לא מרגישים כלום
בתור מישהי שעשתה את שנהם
עגיל בפופיק ממש נדיר כןאב קצת בהתחלה לשים על זה מכנס או לישון על זה
העגיל מקבל אינפקציה ממש בקלות אבל הוא ממש יפה וממש שווה את זה
עגיל האף נזם כאילו בצד ממש לא נוח העגיל ממש ממש ממש רגיש ונגיד תמיד כששטפתי פנים המגבת נתקעת בו וכל זה קיצר יפה אבל לא שווה את זה
עגיל בפופיק ממש נדיר כןאב קצת בהתחלה לשים על זה מכנס או לישון על זה
העגיל מקבל אינפקציה ממש בקלות אבל הוא ממש יפה וממש שווה את זה
עגיל האף נזם כאילו בצד ממש לא נוח העגיל ממש ממש ממש רגיש ונגיד תמיד כששטפתי פנים המגבת נתקעת בו וכל זה קיצר יפה אבל לא שווה את זה
שואל השאלה:
העור שלי ממש ממש ממש ממש רגיש לעגילים והיה לי ככ הרבה פעמים זיהומים מטורפים בגלל עגילים.. אתם חושבים שזה בסדר אם אני יעשה עגיל בטבור או באף? כי זה יותר מסובך מעגילים באוזניים
העור שלי ממש ממש ממש ממש רגיש לעגילים והיה לי ככ הרבה פעמים זיהומים מטורפים בגלל עגילים.. אתם חושבים שזה בסדר אם אני יעשה עגיל בטבור או באף? כי זה יותר מסובך מעגילים באוזניים
באותו הנושא: