7 תשובות
אני אוהבת לאכול בנפרד
אני אוכלת בנפרד, אבל פעם הייתי מערבבת
מערבבים אותו
רק לערבב חבר
לערבב הכי טעים
בנפרד, כי הקצפת זה החלק הכי טעים
האנשים שאומרים שלערבב הכי טעים מה אם המילקי החדש? מילקי טריו אתם או אתן תערבבו אותו גם? כדי שזה יהיה טעים?