11 תשובות
שואל השאלה:
^^^האמת שהרגע נכנסתי לסטיפס כדי לשאול את זה אז לא ראיתי:))
אנונימית
אמאלה בדיוק אתמול שאלתי על זה שאלה!! תקשיבי אני מזדהה ככ!! גם אם היה לי יום אחלה בבית ספר תמיד אני חוזרת במצב עצוב עם הרגשה מציקה כזו שפעם אחת הובילה אותי לדיכאון... ההרגשה אצלי כל יום כמעט
שואל השאלה:
אוף אני באמת איתכם בהכל ואני תמיד בצד שלכם. אם לא שמעתם מישהו אומר לכם את זה לאחרונה, וגם אם כן, אני אוהבת אתכם!!3>
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני ממש שמחה שהיה לך טוב בבית ספר
אנונימית
אמאלה גם אני אותך❤❤ וואלה עשית לי חיוך על הפנים
קורה לי לפעמים שאני שוכבת במיטה ופשוט כל כך עייפה ובלי רצון להתקיים ומתחילה לבכות בשקט, ברב המקרים זה קורה אחרי איזה מריבות בבית, או אחרי מחשבות לא נעימות כמו העתיד שלי וכו, אני לא יודעת איך להתמודד אם זה, יכולה אולי לנסות פסיכולוג אבל באמת שזה בסדר כשזה קורה לפעמים, לכולם יש רגעי חרא בחיים
שואל השאלה:
^^^^^^^ האמת שאני דיי סבבה בימים האחרונים, היו לי ימי עבודה בצופים והיה ממש כיף. ובימים האחרונים ממש מחמיאים לי יותר גם אנשים שאני לא בהכרח בקשר יומיומי איתם אז זה ממש כיף. אבל אתם יודעים.. תמיד צריך לפרוק ולשחרר כזה
אנונימית
שואל השאלה:
^^מתנצלת, נגמרו לי הפרחים. אני מבינה אותך. פעם שמעתי משפט שאומר שכמו המכשיר שרואים בו דופק לב, לפעמים המד למטה, לפעמים למעלה, אבל אם הוא מפסיק לזוז סימן שאתה מת. ממש התחברתי למשפט הזה מהבחינה של תקופות.
אנונימית
אני פורקת לאמא שלי וגם לרוב הפעמים בוכה בלילות ובמקלחת
אבל תודה ששאלת אותי איך את??
מבינה אותך לגמרי
ואז כשהתקופה משתחררת את לא מפסיקה לבכות :(
ואין דרך התמודדות, הרוב (אצלי לפחות) זה פשוט לשמוע שירים
ראיתי מישהי שעשתה לפנייך דומה לזה
אנונימית